September 22, 2008

assalamualaikum

assalamualaikum...
aduh tensen nye kepala otak aku...tadi aku dah tulis dah...sikit punye panjang....
memacam cerite..sepanjang minggu punye review...tapi bile aku tekan post aje...dia boleh server not found..aku back balik...post yang aku tulis berjele tu dah ilang
arghhhhhhhhhhhhhhhh
skang dah takde mood sebenar...mood bengang aje nie....
takpe..nenanti aku post lah yerk...

ok...nak cerite macam mana yerk.....macam tadi jugak lah kot...tapi aku sebenarnye rasa macam tak best aje hari nie...banyak bende nau jadi ..n lately..bende yang jadi bende yang tak best sangat...malas lah aku nak cerite bende tu...takde mood sesangat...
ok...aku nak cerite hal berbuka di forbidden city KL kat KLCC
17/sept/2008
aku cuti - nuzul quran..tapi kl tak cuti so ayang kene lah kerje....dalam kol 11 kalau tak salah dia msg aku ajak berbuka sekali...best jugak...lagipun kalau kat umah aku berbuka sengsorg aje...so dalam kol 3 tu aku suruh lah angah hantar ke stesen komuter...lepas beli tiket semua dok lah menunggu komuter nie...tak jugak sampai sampai..kenapa yerk komuter nie selalu nak menyusahkan aku...aku benci komuter
sampai je klcc aku g asar dulu...then tgu jap sesambil tgk org dok main muzik ayang pun datang...
kesian dia...baru abis meeting katanye....patut kene balik lewat...sori lewat bagai....takpe lah yang...apa sangat 30 minit tu kalau nak banding masa menunggu ayang kembali dalam hidup abg...then..pastu kami pun jejalan lah...sesambil dok pikir apa bende nak makan berbuka nanti...so masa pun hampir nak time...aku cadang makan je reringan dulu-solat-then baru makan berat...ok katanye...
beli lah air ng roti..then solat pastu baru kami g makan...makan nando..aduh..kenyang sangat
selalu makan sengsorg sikit aje aku makan...nie makan banyak lak...
then lepas makan kami pun balik lah naik komuter...nasib baik lah org tak ramai..boleh lah duduk ...naik komuter berhenti kat telok gadung then ayang antau aku balik..seronok sangat
tq
ok...then kami ada keluar lagi....kali nie g berbuka puasa kat umah baru ayah/ibu kat tanjung karang....tapi dah pun diceritekan...so sama aje cume versi berbeza...
semalam kami kuar lagi....nak g amik baju raya mama n berbuka sama...so kami keluar lah dalam kol 4 lebih kurang tu g puchong-amik baju - g bazaar - beli juadah berbuka - asar (lewat) - berbuka - maghrib - g jusco - balik
memula tu tak berapa nak seronok......tapi lelama its getting better...seronok sangat
time g jusco tu sempat lah aku beli t shirt , kemeja ng seluar....semua selai..shoping raya lah tu
so rasanye kire ok lah...takde apa yg tak best..kalau ada pun ayang aku dah cover balik ng keseronokan lepas tu
tapi apa yg dikesalkan apa yg cuba dielak apa yg tak nak terjadi dah pun terjadi....aku agak kecewa juga...takpelah...insyaallah..ya allah..bantulah aku hamba mu yang lemah ini..berilah petunjuk dan pertolangan kepada ku...amin amin
oklah...aku tak berapa nak ada mood sebenarnye...kang takut apa yang aku tulis nie tak leh jugak update...just take care semua...
abg minta maaf sekiranye ada salah silap abg selama nie
assalamualaikum...

p/s - kepada pijan...hepi berdey...moga panjang umur murah rezeki...kalau ada salah kata silap laku abg jadil selama nie...abg jadil minta maaf bebanyak..

No comments: